Wednesday, January 13, 2016

WE'RE MOVING!!!


I bet you're wondering where the hell we've been. We haven't fallen off the edge of the earth or into some dark abyss. We've been working behind the scenes.

There are times in a blogger's life when you have to stop and say, "This needs to change." Literary R&R has been sporadic and, let's face it, Blogger is getting old. The ladies of this blog wanted a new, better site as well as a book review site that was created by the opinions of all the main Literary R&R reviewers, not just one. Trying to get 4 ladies to agree on a new site name can be a little difficult but we believe we've come up with one.

We're not going to tell you what it is yet because the new site is still under construction. As soon as we get everything up and running, we'll post one last time here to let you know our new site's name.

Thank you so much to everyone who has followed us. We would LOVE to have you follow us at our new location. Keep checking back because we promise we'll return soon to let you know where we've moved.

Love to all!!!!


3 comments:

  1. التعليم عملية تيسير التعلم أي اكتساب المعرفة والمهارات والمبادئ والمعتقدات والعادات. من وسائل التعليم هناك رواية القصص والنقاش والتدريس والتدريب والبحث العلمي الموجَّه. التعليم كثيرا ما يجري تحت إرشاد معلمين حلول، إلا أن المتعلمين من الممكن أن يعلموا أنفسهم كذلك. يمكن حدوث التعليم في وضع نظامي أو وضع غير نظامي وأية تجربة واجباتي لها تأثير تكويني على طريقة التفكير أو الشعور أو التصرف يمكن اعتبارها تعليمية. منهجية التعليم يشار إليها بصطلح علم التربية أو علم التعليم.
    https://hululkitab.co/hulul-fsl1/intermediate-stage/the-first-average/
    https://hululkitab.co/hulul-fsl1/intermediate-stage/second-medium-solutions/
    https://hululkitab.co/hulul-fsl1/intermediate-stage/third-medium-solutions/
    https://hululkitab.co/
    https://hululkitab.co/hululkitab/
    https://hululkitab.co/educational-solutions/
    https://hululkitab.co/noor/
    التعليم الابتدائي الشامل هو واحد من ثماني أهداف إنمائية ألفية عالمية، والتي أُحرِز تقدم نحوها في العقد الماضي لكن بقي هناك عوائق في هذا المجال. يُعد تأمين التمويل الخيري من المانحين المحتملين أحد المشكلات المستمرة بشكل خاص. أشار الباحثون في pg,g ما وراء البحار (أو دي آي) إلى أن العقبات الرئيسية أمام تمويل التعليم تشمل تضارب أولويات المانحين وهيكلية المساعدات غير الناضجة والافتقار إلى الأدلة والمناصرة لهذه القضية. بالإضافة إلى ذلك، حددت منظمة الشفافية الدولية الفساد في قطاع التعليم باعتباره حجر عثرة أمام تحقيق التعليم الابتدائي الشامل في أفريقيا. علاوة على ذلك، فإن الطلب في العالم النامي على تحسين الوصول إلى التعليم ليس مرتفعًا كما توقع الأجانب. تتردد الحكومات الأصلية في تحمّل التكاليف المستمرة المعنية بالتعليم. هناك أيضًا ضغوط اقتصادية من بعض الآباء والأمهات، الذين يفضلون أن يكسب أطفالهم المال على المدى القصير بدلاً من العمل من أجل تحقيق فوائد التعليم على المدى الطويل.

    ReplyDelete

If you are using wordpress.com, you can simply drop the html below in a widget in the footer or at the bottom of the sidebar.
Quantcast